Tuesday, June 8, 2010

scratch

selamat sampai di rumah dan berjaya beralih kepada kerjaya penganggur sepenuh masa..

kepada tuan punya kereta DBE XXXX (xigt no plate), proton saga BLM kaler purple, sorry sgt2 sebab tercalarkan kereta anda secara xsengaja. let say la kalo anda terbaca blog ni, kalo nk tuntut ganti rugi, saya rela menbayarnya. tadi saya xsempat nk tunggu anda sbb nk cepat balik. ari da gelap. da magrib.

insiden ni berlaku di parking HUSM ptg td. time tu aku nk reverse kuar pajero dari parking. x biase bwk keta besar, mcm ni la jadi. tersalah bajet. sorry ye tuan pye keta. anda pula menjadi mangsa. da la aku x gtau abah aku.. kalo x nnt sebakul kene bebel. silap2 ari bulan die xbg bwk keta da~~ aaaaa.....malang sungguh naseb arini...

gambar hiasan

3 comments:

humairah said...

siye la ko demo..
eh.. bulih dah la komen kat page sayo.. haritu xleh mybe becoz of mentenance.. hehe~

bellabelon said...

ape ko dah wat ni ty~~

s0dep said...

huhu..seperti yg diceritakan tu la..

omay nnt aku comment page mu.. da lame aku menanti saat ini.haha