Saturday, May 3, 2008

THE BUSIEST WEEK EVER

beginilah hidup bila bergelar mahasiswi. that burden that cant u feel during school session. kerja dtg sekali harung. haih. kalo yang x tahan da lama da gila aku rasa. susah sebenarnya nak jadi engineer ni. tapi susah lagi nak jadi doktor. tu kata2 dari lecturer aku. tapi yang best nye engineer ialah bila sesuatu projek yang kita buat tu da siap n membuahkan hasil. segala susah payah selama ni hilang macam tu bila tengok hasil yang memuaskan hati.fuh~~
konsepnya sama ngan ibu bersalin. kata ibu2 bila tgk anak menangis time kuar tu, segala sakit hilang macam tu je. si ibu tersenyum melihat anaknya selamat dilahirkan tanpa menghiraukan beban yang ditanggung selama 9bulan n semasa sakit bersalin.hargai lah kasih sayang ibu kita~~
selingan je td tu.muhasabah diri sket.=)

28april-2may 2008
minggu yang paling busy yang penah aku rasa selama bergelar student UTP ni. ni baru 2nd year 2nd sem. next sem ngan etp lagi la sasau idup aku.huhu. berikut adalah perkara2 yang patut aku setelkan on that week.

28may-[mechatronics 1 projek report, probstat test 2, thermodynamics 2 assignment]
29may-[thermodynamics test 2]
30may-[probstat presentation, thermodynamics 2 assignment]
1may-[cuti hari pekerja]
2may-[m.e.d 2 presentation(the most burden)]

tp bila semua tu setel one by one, terasa sgt2 lega.but...
upcoming tasks to complete are...

5may-[m.e.d 2 test 2]
6may-[m.o.m test 2]
7may-[heat transfer test 2, heat transfer project report (subjek paling aku bodo)]

those dates are in our study week. cane la final nanti.huh~~

13may-26may =final exam period

n

26may- my 22nd birthday..huhu.

No comments: